Acte de presentació del Club Alumni UPC Enginyers de Terrassa

Ponent principal Oscar Pierre, Fundador i CEO de Glovo

Quan?

27/02/2020 de 19:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d’Actes de l’Escola (Edifici històric, TR1, Colom 1)

Nom de contacte

iCal

Com a antics alumnes de les escoles d’Enginyers de Terrassa, creiem que hi ha una gran oportunitat per a treballar amb la xarxa de coneixement i contactes de l’Escola. El Club Alumni de l’ESEIAAT neix amb la clara voluntat de renovar els vincles emocionals, socials i professionals dels alumni, l’escola i l’entorn industrial per a treballar plegats en el creixement i l’aprofitament d’oportunitats que ens dona aquesta xarxa de contactes.

Ens complau convidar a l’antic alumnat d’Enginyeria de Terrassa a aquest acte fundacional del Club d’Alumni ESEIAAT. Aquest acte tindrà lloc a Terrassa, a la Sala d’Actes de l’Escola (Edifici històric, TR1, Colom 1), el proper 22 de Febrer de 2019.

Conduirà l’acte la Sra. Núria Salán (Sots-directora de l’ESEIAAT), els continguts principals serán:

• Benvinguda: Sr. Xavier Roca (Director de l’ESEIAAT)
• Presentació del Club Alumni Enginyers Terrassa: Sr. Oscar Puigdollers (President del Club Alumni Enginyers de Terrassa)
• Ponència principal: Sr. Oscar Pierre (Fundador i CEO de Glovo)
• Tancament de l’acte: Sr. Ginés Alarcón (Vicepresident Club Alumni Enginyers de Terrassa)
• Networking i begudes

Reserva la teva plaça escrivint-nos a eseiaat.alumni@upc.edu!